Основне информације
Секретаријат
Савјета основан је преузимањем 30 запослених и активе бивше ОХР-ове Независне правосудне
комисије (ИЈЦ) у јуну 2004. године. На овим основама Секретаријат се даље институционално
развијао и јачао, пружајући подршку Савјету у свим сегментима утврђеним законом,
и то:
- именовања носилаца правосудних
функција,
- дисциплинска одговорност
судија и тужилаца,
- припрема сједница Вијећа
и спровођење одлука,
- едукација судија и тужилаца,
- правосудна управа и статистика,
- информациона и комуникацијска
технологија,
- буџети правосудних институција,
- пројекти реформе правосуђа.
Секретаријат
Савјета има директора и замјеника директора, који су одговорни Савјету. Директора
и замјеника директора именује и разрјешава Савјет у складу са одредбама Закона о
државној служби у институцијама Босне и Херцеговине. Мандат директора и мандат замјеника
директора ограничен је на период од четири године. Мандат директора и замјеника
директора може се продужити сваке четири године.
Директор
је одговоран за свеукупно обављање стручних, финансијских и административних послова
Секретаријата, за извршење буџета којег усваја Савјет, као и за остале послове о
којима одлучи Савјет.
Замјеник
директора је одговоран за надзор над припремом сједница Савјета и надзор над извршењем
одлука Савјета, као и за остале послове о којима одлучи Савјет. Замјеник директора
замјењује директора у његовом одсуству.
- 1 - 1 / 1
- 1